درخواست کمک مالی از خیرین دلسوز و محترم

درخواست کمک مالی از خیرین در موسسه خیریه

اگر شما نیازمند ، بیمار ، مستضعف و … هستید ، می توانید برای ثبت درخواست کمک مالی از خیرین به موسسخ خیریه حیات صالحین مهدیار اقدام کنید. موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار یکی از موسسه هایی است که درخواست کمک مالی از خیرین توسط نیازمندان را ثبت می کند. در ادامه ی این مقاله می خواهیم بیشتر در مورد این موضوع و شرایط ثبت درخواست کمک مالی از خیرین را بررسی کنیم. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

شرایط ثبت درخواست کمک مالی از خیرین

افراد نیازمند پس از ثبت درخواست کمک ، در موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار توسط دست اندر کاران موسسه مورد بررسی قرار می گیرند تا وضعیت نیازمند بودن افراد توسط موسسه خیریه تایید شود و بعد از آن کمک های لازم توسط موسسه و خیرین محترم صورت می گیرد.

در این شرایط سخت زندگی با مشکلات اقتصادی ، افراد زیادی در اطراف ما هستند که واقعا به کمک احتیاج دارند. با این شرایط سخت ویروس کرونا ، افراد بسیاری هستند که نظر اقتصادی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. این یک امر پسندیده است تا ما با کمک به خیریه ، به این افراد کمک کنیم و بتوانیم گره ای از مشکلات آنان باز کنیم.

درخواست کمک مالی

کمک به ایتام

اگر شما ایتام هستید ، می توانید درخواست کمک مالی از خیرین را در موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار ثبت کنید. شاید سوال پیش بیاید که ایتام چه کسانی هستند؟

ایتام در اصطلاح دینی ، به کسی که پدرش را قبل از سن بلوغ از دست داده باشد ، یتیم گفته می شود. در قرآن و حدیث ها ، درباه ی ایتام سفارش های زیادی شده که برای مثال : احترام ، احسان دادن ، انفاق ، اطعام و از همه مهم تر رسیدگی به امور ایتام و سر پرستی از آن ها جز این سفارشات است. در روایات برای احکام شرعی ، چیز های خاصی وجود دارد از جمله :

حق حضانت با مادر ، ولایت با جد پدری ، حرمت زدن ضالمانه یتیم ، محجور بودن ، امانت داری و حفظ اموال ایتام و تصرف در آن به بهترین شکل ، جایز نبودن تجارت و قرض با مال ایتام بدون رعایت اجازه و مصلحت آن ، گناه کبیره بودن خوردن مال یتیم ، تحویل اموال پس از سن بلوغ و رشد و سهم بردن از خمس است. باید به خاطر داشته باشیم که پس از رشد یا گذراندن سن بلوغ ، ایتام از یتیمی و از احکام مربوطش خارج می شود.

بیشتر بخوانید : کمک به ایتام و نیازمندان

کمک به بیماران خاص و سرطانی

بیماران بسیاری در اطراف ما وجود دارند که به سرطان و بیماری های خاص مبتلا هستند و با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند. این بیماران در خرید دارو ها و انجام مراحل درمانی مثل : شیمی درمانی و لیزر درمانی و … نیازمند هستند و به دلیل نداشتن پول ، در سختی به سر می برند. اگر شما بیمار سرطانی یا بیمار خاص هستید ، می توانید درخواست کمک مالی از خیرین را در موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار ثبت کنید.

کمک مالی

کمک به جوانان ازدواج

جوانان بسیاری وجود دارند که به دلیل نداشتن پشتیبان مالی از سوی خانواده ها ، نمی توانند ازدواج کنند. در موسسه خیریه مهدیار ، جوانان نیازمند می توانند درخواست کمک مالی نقدی از خیرین را ثبت کنند. خیرین محترم می توانند در جمع آوری کمک هزینه خرید جهیزیه و … به جوانان کمک کنند.

کمک به آزادی زندانیان غیر عمد

افراد زیادی هستند که به دلیل مشکلات مالی و گرفتار شدن در بدهی ، به زندان می افتند. در موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار ، برای آزادی زندانیان غیر عمد تلاش بسیاری می شود. این کار در اسلام بسیار ارزشمند و خوب شمرده شده است و در قرآن و روایات سفارش شده است تا سعی و تلاش شود تا زندانیان غیر عمد زیادی در ماه مبارک رمضان آزاد شوند. اگر از آشنایان و نزدیکان شما ، به این دلیل در زندان گرفتار شده اند ، می توانید درخواست کمک مالی از خیرین را در موسسه خیریه ثبت کنید.

افراد مستضعف در کجا می توانند درخواست خود را ثبت کنند؟

افراد نیازمند و مستضعف ، می توانند درخواست کمک مالی از خیرین را در موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار ثبت کنند. افرادی که در شهر های تهران و کرج ساکن هستند و نیازمند کمک های مالی و … هستند ، می توانند برای این کار به موسسه خیریه ما اقدام فرمایند.

موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار

از وظایف موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار، کمک به کودکان بی سر پرست و بد سر پرست ، ایتام و جوانان است. این بنیاد برای شادی و بهبود زندگی آن ها به آنها کمک می کند. از اقدامات این موسسه می توان به : خرید پوشاک و غذا و برگذاری جشن و تهیه هدیه اشاره کرد.

کمک مالی به خیریه و همدیگر

ارتباط با ما

موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار ، یک موسسه در امر جمع آوری درخواست کمک مالی از خیرین ، کمک به مستضعفان و نیازمندان است. این موسسه خیریه ، در تلاش است تا با کمک های خیرین محترم به افراد نیازمند زیادی کمک کند. شما می توانید برای ارسال کمک به خیریه ، با موسسه حیات صالحین مهدیار ، از طریق راه های زیر ، در ارتباط باشید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

با موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار تماس بگیرید : 02133248857