خیریه تهران

خیریه تهران

اگر شما قصد کمک به نیازمندان و کودکان بی سرپرست را دارید ، می توانید موسسه خیریه تهران را انتخاب کنید. موسسه خیریه تهران ، به افراد زیادی در این شهر کمک های نقدی و غیر نقدی انجام می دهد. ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد خدمات موسسه خیریه تهران صحبت کنیم. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید. موضوعاتی که می خواهیم در ادامه ی این مقاله درباره ی آن ها صحبت کنیم :

موسسه خیریه تهران

ایتام

خدمات موسسه خیریه ی حیات صالحین مهدیار

چگونه می توانیم به افراد نیازمند صحبت کنیم؟

موسسه خیریه تهران

خیریه تهران :

خیریه تهران سازمانی است که با هدف کمک به نیازمندان و افراد محروم تاسیس شده اند. در ابتدا خیریه تهران ، برای بر طرف کردن نیاز غذا و پوشاک برای نیازمندان ، وارد کار شد اما بعد ها با پیشرفت دنیا ، مشکلات مردم نیز گسترده تر شد. در ادامه درباره ی خدماتی که موسسات خیریه انجام می دهند ، توضیح خواهیم داد پس با موسسه خیریه حیات صالحین همراه باشید.

درباره موسسه خیریه حیات صالحین

مؤسسه خیریه حیات صالحین مهدیار با هدف تاکید بر توسعه فرهنگی خانواده‌ها و مقابله با آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقا مسئولیت‌پذیری خانواده‌ها تاسیس شده است. یکی از خدمات اصلی این موسسه ، کمک به ایتام است. در ادامه ی این مقاله می خواهیم در مورد ایتام صحبت کنیم.

ایتام چه کسانی هستند :

ایتام در اصطلاح فقهی، به کسی که پدرش رو قبل از سن بلوغ از دست داده باشه یتیم گفته میشه. در قرآن وروایات درباه ی ایتام سفارش های زیادی شده که ازجمله اونا: احترام ،احسان دادن  ، انفاق ، اطعام و از همه مهم تر رسیدگی به امور ایتام  و سر پرستی از اونا جز این سفارشات هست. توی روایات برای احکام شرعی خاصی وجود داره ، از جمله : حق حضانت با مادر ، ولایت با جد پدری ، حرمت زدن ضالمانه یتیم ، محجور بودن و …

با موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار تماس بگیرید : 02133248857

کمک به ایتام در موسسه خیریه تهران

خدمات موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار

تامین هزینه های ایتام ، کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست و کودکان کار

از وظایف خیریه تهران ، حیات صالحین مهدیار ، کمک به کودکان و جوانان است. این بنیاد برای شادی و بهبود زندگی آن ها به آنها کمک می کند. از اقدامات این موسسه می توان به : خرید پوشاک و غذا و برگذاری جشن و تهیه هدیه اشاره کرد.

کمک به مردم آسیب دیده در مناطق مختلف

کسانی هستند که در اتفاقات مشکلات بزرگی برای آن ها پیش می آید که هیچ دخالتی در رخ دادن آن ها ندارند. مشکلاتی مثل : زلزله ، سیل ، آتش سوزی ، گاز گرفتگی ، طوفان و گردباد و … این افراد پس از رد کردن این مشکلات به کمک بسیار بزرگی نیاز دارند ، شاید خانه هایشان را از دست داده باشند. موسسه خیریه کمک به ایتام ، به افراد آسیب دیده کمک می کند.

پوشاک

اگر پوشاک شما کهنه شده است ، کوچک شده است ، یا از آن خوشتان نمی آید ، می توانید آن را به موسسه خیریه اهدا کنید. افراد زیادی وجود دارند که از داشتن پوشاک محرومند. شما با این کار می توانید لطف بزرگی در حق آن ها بکنید. موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار به نیازمندان ، پوشاک اهدا می کند.

کمک به بیماران سرطانی در موسسه خیریه تهران

اسباب بازی

اگر شما اسباب بازی دارید که بدون استفاده است و یا آن را نمی خواهید ، می توانید به خیریه تهران ، حیات صالحین مهدیار ، بهترین موسسه کمک به ایتام ببخشید. نمی توانید فکرش را بکنید که با این کار چند کودک که از داشتن اسباب بازی محروم هستند و نمی توانند حرکت کنند را می توانید خوشحال کنید.

لوازم خانه

اگر لوازم خانگی شما خراب شده است یا قدیمی شده است ، آن را به موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار ، اهدا کنید. با این کار شما می توانید به جوانانی که قصد ازدواج دارند ، ولی به دلیل گرانی و مشکلات اقتصادی توان خرید لوازم خانگی را ندارند ، کمک بسیار بزرگی کنید.

کتاب

افرادی در کنار ما وجود دارند که به دلیل مشکلات مالی از حس شیرین خواندن کتاب محروم اند. اگر شما کتابی دارید که نیازی به آن ندارید می توانید آن را به خیریه تهران اهدا کنید. این موسسه با خرید و جمع آوری کتاب های اهدا شده ، افرادی که به کتاب نیاز دارند را شناسایی و به آن ها کتاب می دهند.

بیشتر بخوانید: ​نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه​

اقداماتی که موسسه خیریه تهران انجام می دهد

ما چگونه می توانیم به نیازمندان کمک کنیم؟

1- هفته ای یک الی دو بار با وعده ی غذایی ساده از یک خانواده یا فرد نیازمند حمایت کنید.

2- لباس های جدید یا استفاده شده خودمان را که دیگر نمی‌پوشیم را با نیازمندان به نیازمندان بدهیم ، مانند لباس دیوار مهربانی.

3- به نیازمندان کمک کنید تا هزینه‌های پزشکی و مراقبت های پزشکی خود را پرداخت کنند که این نیز یکی از مهم ترین بخش های کمک به نیازمندان است.

4- به نیازمندان خدمات دندان پزشکی رایگان یا با تخفیف خوب ارائه دهیم. خیریه تهران

5- از واکسیناسیون کردن بچه های فقر حمایت مالی کنید.

6- خدمات آرایش رایگان به فقرا بدهید مثل کوتاه کردن مو.

7- اگر قصد عوض کردن مبل های خانه ی خود را دارید آن ها را اهدا کنید.

8- اگر کار آفرین هستید و تو موقعیت شغلی خوبی قرار دارید می توانید نیازمندان را وارد کسب و کار خود کنید و آن ها را به درآمد برسانید.

9- برای نقاشی خانه نیازمندان داوطلب شوید این کار نه نیاز به مبلغ دارد نه چیزی فقط به صورت داوطلب به کمک افراد بروید و اگر نقاشی و یا کار دیگه ای دارند انجام بدهید. خیریه تهران

10- تلفن های قدیمی، کامپیوتر یا وسایل الکترونیکی که استفاده نمی کنید را ، اهدا کنید.

تماس با موسسه خیریه تهران

با موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار تماس بگیرید : 02133248857

تماس با خیریه تهران

شما می توانید برای ارسال کمک های خود و ارتباط با موسسه خیریه تهران ، یعنی موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار ، از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. بیایید در این روز های سخت کرونایی دست یکدیگر را بگیریم و در سختی ها پشت هم را خالی نکنیم. آدرس: نظام آباد، خیابان مدنی جنوبی ، بعد از بیمارستان امام حسین ، سه راه عظیم پور ، پلاک ۲۶۳ ، واحد یک

شماره تماس : 09191232220 | 09191232225 | 02133248896