کمک به خیریه سبد کالا

کمک به خیریه سبد کالا

با شروع فصل نو، خانواده‌های تحت پوشش خیریه حیات صالحین مهدیار می‌دانند که قرار است زنگ خانه‌هایشان را با مهر به صدا در بیاوریم تا اجاق گازشان را روشن و سفره‌هایشان را پهن کنند. توزیع سبد کالای خانوار برنامه‌ی ویژه‌ی هر فصل در حیات صالحین مهدیار است که توسط تیم ویژه حمایتی ما ابتدای هر فصل تحت عنوان کمک به خیریه سبد کالا به تمام خانواده‌های مددجو اهدا می‌گردد.

از نظر تعاریف اقتصادی سبد کالا فهرستی است که شامل برخی موارد که به شکل خاص برای ردگیری رشد تورم در یک اقتصاد یا یک بازار خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌شود. لیست مورد استفاده در چنین تحلیلی دربرگیرنده شماری از غذا‌ها و کالاهایی می‌باشد که توسط خانوار ها بیشتر از همه اقلام دیگر خریداری می‌شود.

یکی از اهداف مهم حیات صالحین مهدیار در زمان تحت پوشش قرار دادن خانوارهای نیازمند، تامین امنیت غذایی اعضای این خانواده‌ها است. چرا که این امنیت غذایی تضمینی در حفظ سلامت جسمی اعضای خانواده می‌باشد.

بیشتر بخوانید : کمک به خیریه یلدا

شماره تماس موسسه : 02133248896  –  02133485230

شماره کارت موسسه : 2549-9048-6919-6037  و  5773-9048-6919-6037

کمک به خیریه سبد کالا

سبد کالای ضروری در کمک به خیریه سبد کالا

بدن انسان در حالت معمول قادر نیست تمام مواد مورد نیاز خود را تولید نماید، بنابراین، لازم است که آن‌ها را از طریق یک رژیم مناسب تامین کند. این رژیم غذایی باید به حالتی باشد که برای تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن همچون: ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین، چربی، کربوهیدرات و آب کمک نماید. اقلام انتخاب شده در سبد کالای حیات صالحین مهدیار قالبا اقلامی هستند که به بدن در تهیه ۶ ماده مغذی اساسی سلامتی جسمی کمک می‌کنند.

این بسته‌های معیشتی در کمک به خیریه سبد کالا که نسبت به مناسبت و زمان توزیع دارای اقلام متنوعی هم هستند  که به صورت ثابت و در تمامی سبدهای اهدایی شامل اقلام مهم و اساسی غذایی و بهداشتی می‌باشند اما در مناسبت‌های خاص اقلامی مانند: میوه، آجیل، گوشت قرمز، انواع تنقلات و خوراکی‌ها به آن اضافه خواهند شد.

توزیع این بسته‌های معیشتی با توجه به اهمیت تامین معیشت و رفاه خانوارهای نیازمند، به شکل ماهیانه و کاملا رایگان برای تمامی خانواده‌های تحت پوشش  حیات صالحین مهدیار در تمامی شعب بنیاد در سطح کشور صورت خواهد گرفت.

شماره تماس موسسه : 02133248896  –  02133485230

شماره کارت موسسه : 2549-9048-6919-6037  و  5773-9048-6919-6037

سیستم توزیع سبد کالا بین نیازمندان

سیستم توزیع این نوع اقلام باتوجه به ماهیت مصرفی و نگهداری این محصولات  و گستره جغرافیایی توزیع آن یک سیستم کاملا پیچیده است که توسط واحد مددکاری حیات صالحین مهدیار مدیریت می‌شود. این سیستم توزیع، همه اقلام سبد کالای موردنیاز خانوار را در کوتاه ترین زمان ممکن به شکل کاملا استاندارد و بهداشتی به مقصد خانه های افراد نیازمند در سراسر کشور می‌رساند.

از این رو امید است با یاری خداوند متعال و حمایت‌های شما خیرین سخاوتمند همواره جهت رفع مشکلات و سختی خانواده های نیازمند، گامی برداریم و مرحمی باشیم برای زخم این انسان‌های شریف.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جمع آوری و نحوه توزیع این محصولات می‌توانید با ما در حیات صالحین مهدیار تماس بگیرید تا مددجویان ما ضمن ارائه توضیحات، روش‌های دریافت این کمک‌ها را به شما اطلاع دهند.

کمک به خیریه سبد کالا

کمک به خیریه سبد کالا  برای افراد نیازمند شامل چه اقلامی می شود؟

سبد کالایی خانوار نیازمند در بین خانواده های به شدت نیازمند که بیشتر آن‌ها شامل زنان سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست تهیه و توزیع می‌گردد. این سبد کالا که با حمایت شما نیکوکاران و خیرین سخاوتمند به مددجویان اهدا شده و شامل اقلام ضروری زندگی مثل  برنج، مرغ، گوشت، ماکارونی، تن ماهی، سویا، حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی، اقلام بهداشتی  مثل شامبو، صابون، پودر لباس شویی، مایع دستشویی و چای، قند و شکر، حلوا شکری و می‌شود که بنا به شرایط توزیع و زمان توزیع اقلام دیگر مورد نیاز به آن اضافه خواهد شد.

حیات صالحین مهدیار با زیر نظر گرفتن خانواده‌های بی بضاعت به کمک مددجویان، نیازمندان واقعی را پیدا کرده و توزیع این محصولات دقت فراوانی به خرج می دهد تا مطمعن شود، سبد کالای تهیه شده به دست آن‌ها رسیده است.

اطمینان از کمک رسانی در حیات صالحین

این حق طبیعی شماست که به عنوان یک خیر اطلاع داشته باشید که حمایت هایتان چگونه و کجا هزینه خواهند شد. در طول این مدت توانستیم به لطف خداوند و حمایت خیرین و حامیان عزیز در راستای بهبود کیفیت زندگی نیازمندان واقعی گام های موثری برداریم و به سمت توانمندسازی این عزیزان حرکت کنیم. از این رو وظیفه خود می‌دانیم که گزارش پیشرفت پروژه ها را در سایت حیات صالحین مهدیار را به اطلاع شما مردم شریف برسانیم. از این رو همه فعالیت های موسسه در سایت قابل مشاهده می باشد و این اطمینان به شما عزیزان داده خواهد شد که تمامی حمایت‌های شما صرف امور خیر و در راستای توانمندسازی خانواده‌های بی بضاعت در کمک به خیریه سبد کالا هزینه شود.

حیات صالحین مهدیار یک موسسه خیریه در تهران می‌باشد که رسالت آن حمایت از بیماران، افراد مستمند، بی‌بضاعت و بی‌سرپرست مناطق محروم است و هدف نهایی ما به حداقل رساندن مشکلات افراد بی‌بضاعت مناطق محروم کشور از روش ارائه طرح‌های حمایت از کودکان و زنان بی‌سرپرست، بیماران سرطانی و خانوارهای کم درآمد است. برای کسب اطلاعات بیشتر در راستای اطلاع از هدف اصلی خیریه و شفاف سازی در خصوص گزارش کمک‌ها می‌توانید با ما درحیات صالحین تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : کمک به خیریه جهیزیه

کمک به خیریه سبد کالا

کمک به خیریه سبد کالا

همانطور که اشاره کردیم، اهدای سبد کالا جزو برنامه‌های مستمر ما جهت کم کردن دغدغه خانواده‌ها برای تامین کالاهای اساسی زندگی می‌باشد. به قرار همیشگی برای کمک به خیریه سبد کالا فراخوان دادیم تا سبدکالا را شامل انواع مواد غذایی و خوراکی برای پخت و پز روزانه و همچنین اقلام بهداشتی می‌باشد، تقدیم مادران خانوارهای بی بضاعت کنیم که ستون اصلی خیمه خانواده دارای کودکان بی سرپرست و بدسرپرست می‌باشند. در این روزهای سخت تمام امید ما پس از خداوند بزرگ، به استمرار محبت شما عزیزان بوده تا توان حمایت از خانواده‌های بیشتری را داشته باشیم و نیازهاشان را تامین نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات کمک به خیریه سبد کالا می‌توانید با ما در حیات صالحین تماس بگیرید تا ضمن بر طرف شدن سوالاتتان با خیال راحت موسسه ما را جهت رساندن کمک‌های مهربانانه خود به نیازمندان انتخاب کنید.

شماره تماس موسسه : 02133248896  –  02133485230

شماره کارت موسسه : 2549-9048-6919-6037  و  5773-9048-6919-6037