کمک به خیریه جهیزیه

کمک به خیریه جهیزیه

ازدواج امری فطری بوده و بر همین اساس پایه‌گذاری شده است. داشتن زندگی خانوادگی هم، امری طبیعی می‌باشد و بر پایه‌ی نظام خلقت استوار بوده و همین ازدواج است که پایه و اساس اجتماع را تشکیل خواهد داد. زیرا خانواده پایه و اساس جامعه بشری می‌باشد که بدون ازدواج، خانواده و در پی آن جامعه‌ی بشری تحقق نمیابد.

«یا ایها الناس انّا خلقناکم من ذکر و انثی و جعلناکم شعوبا و قبائل لتعارفوا …» (حجرات، ۱۳)

ازدواج یکی از زیباترین ارکان اجتماعی-دینی است که از گذشته تا امروز مورد توجه اسلام و همه پیامبران قرار گرفته است و همانطور که اطلاع دارید، جوانان علاوه بر اینکه  با ازدواج نیمی از دین خود را کامل می‌کنند؛ به زندگی خود سر و سامان بخشیده و از گناه و تباهی رهایی می یابند. از این رو در حیات صالحین مهدیار بر آن شدیم تا در دست در دست هم برای تحقق این امر نیکو باری از روی شانه خانواده‌های بی بضاعت با کمک به خیریه جهیزیه برداریم.

بیشتر بخوانید : کمک به خیریه یلدا

شماره تماس موسسه : 02133248896  –  02133485230

شماره کارت موسسه : 2549-9048-6919-6037  و  5773-9048-6919-6037

کمک به خیریه جهیزیه

راهنمای کمپین  کمک به جهیزیه خیریه

کمپین کمک به خیریه جهیزیه در حیات صالحین مهدیار جهت حمایت از نوعروسان و کمک به ایتام برای گردآوری جهیزیه راه اندازی شده که این کمپین زیر نظر موسسه مورد اطمینان حیات صالحین می‌باشد و حمایت خیرین عزیزمان برای اهدای جهیزیه به ایتام و خرید جهیزیه برای نیازمندان هدایت می‌گردد.

ما افتخار داریم که در این روزهای سخت از طریق کمک‌های مردمی به منظور خرید جهیزیه با اهدای این وسایل به ایتام و نیازمندان کمکی به هموطنان نیازمندمان کنیم. به لطف الهی در تلاشیم روز به روز مقدار کمک رسانی را گسترش دهیم. همچنین شما می‌توانید در حیات صالحین مهدیار کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را جهت کمک به ایتام برای جهیزیه از طریق ما به نو عروسان نیازمند برسانید. موسسه حیات صالحین مهدیار در همه‌ی این سال ها با حمایت شما خیرین محترم توانسته‌ در کمپین‌های مختلف، دل افراد بسیاری را شاد کند.

خرید جهیزیه برای  افراد نیازمند و اهدای جهیزیه به ایتام از طریق کمک به خیریه جهیزیه به منظور کمک به ایتام برای تهیه جهیزیه در موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار یکی از مهمترین اهداف ما می‌باشد که در این راستا در یارای هم باشیم، چرا که یاری دیگران در ارتقای حال و احوال معنوی ما هم بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید : کمک به خیریه سبد کالا

کمک به خیریه جهیزیه

شماره تماس موسسه : 02133248896  –  02133485230

شماره کارت موسسه : 2549-9048-6919-6037  و  5773-9048-6919-6037

 بررسی مشکلات خانواده برای تهیه جهیزیه

در سال‌های اخیر غلبه بر فرهنگ برگزاری مراسم پر هزینه و توجه به حاشیه‌های کم ارزش در زمینه ازدواج و تحمیل هزینه‌های گزاف به طرفین، باعث افزایش سن ازدواج و بروز آسیب‌های اجتماعی شده است و مهم تر از همه جامعه را با مشکلات فراوان در عرصه تشکیل خانواده مواجه ساخته است.

در این بین جهیزیه یکی از مهمترین نیازهای زوج‌های جوان برای شروع یک زندگی مشترک می‌باشد که در این شرایط بد اقتصادی بسیاری از افراد کم بضاعت توانایی تهیه آن را ندارند و نیاز به کمک خیرین می‌تواند بسیاری از مشکلات شروع زندگی این زوج ها را برطرف نماید. این روزها  تمامی خانواده بی بضاعت و مستمند بیش از هر زمان دیگری به کمک خیرین برای تهیه جهیزیه دختران در مناطق محروم نیاز دارند که کمک به خیریه جهیزیه می‌تواند مشکلشان را حل کند.

با توجه به شرایط بد اقتصادی و عدم توان مالی سرپرست خانواده و گران شدن بیش از حد کالاهای ضروری اولیه زندگی، همچنین تحریم ها؛ شرایط را برای عروس و دامادهای جوان سخت و طاقت فرسا کرده است، به طوری که بعضی از زندگی‌ها به همین علت به مشکل خورده و کارشان به طلاق کشیده است.

از این رو بسیاری از زوج‌های جوان چشم شان به دستان توانمند خیرینی می‌باشد که با دل‌های رئوف و قلبی مهربان، قدمی مثبت برای سر و سامان گرفتن زندگی شان، در ساده‌ترین نوع خودش بردارند. روزانه تعداد زیادی از این زوج‌ها به مراکز خیریه و نیکوکاری و مساجد محل خود مراجعه نموده و از آن‌ها درخواست کمک در خصوص تامین جهیزیه دختران خود را می‌کنند، خانواده‌های آبرومندی که تاکنون روی پای خود ایستاده و بالارفتن قیمت کالاها و چند برابر شدن هزینه خرید لوازم خانگی، خواب را از چشمانشان ربوده است.

کمپین ما برای کمک به خیریه جهیزیه

موسسه حیات صالحین مهدیار این بار در کمپین کمک به خرید جهیزیه به منظور اهدای جهیزیه به افراد بی سرپرست و خرید جهیزیه برای نیازمندان در تلاش می‌باشد که اقلام مورد نیاز را برای کمک به ایتام تهیه کند. شما نیز می‌توانید از طریق موسسه خیریه ما هم اکنون در این کمپین جهیزیه برای کمک به نوعروسان شرکت کنید. خرید جهیزیه برای نیازمندان و اهدای جهیزیه به افراد بی سرپرست از اهداف ما در کمپین کمک به خیریه جهیزیه می‌باشد.

موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار در تلاش است گام های بزرگی را برای کمپین جهیزیه مهربانی بردارد که به منظور خرید جهیزیه برای نیازمندان و اهدای جهیزیه به افراد بی سرپرست، ما نیازمند کمک‌های نقدی و غیر نقدی شما عزیزان می‌باشیم. موسسه خیریه ما به تنهایی و بدون کمک شما عزیزان خیر نمی‌تواند کمک حال بسیاری از هموطنان نیازمندمان با اهدای جهیزیه به ایتام و خرید جهیزیه نیازمندان باشد. به همین علت در کمپین خرید جهیزیه به منظور کمک  به نوعروسان برای تهیه جهیزیه  از خیرین دعوت می‌شود که ما را در حیات صالحین مهدیار همراهی کنند.

کمک به خیریه جهیزیه

کمک به خیریه جهیزیه

همان طور که در این مطلب اشاره کردیم، ازدواج امری فطری است و طبق این امر پایه‌گذاری شده است. داشتن زندگی خانوادگی هم امری طبیعی بوده و بر پایه‌ی نظام خلقت استوار است و  ازدواج است که پایه و اساس اجتماع و زندگی اجتماعی را تشکیل می‌دهد. حال برای اینکه جوانان در خانواده‌های بی بضاعت و کم برخوردار در مناطق محروم؛ به این امر نیک هدایت گردند و مشکلات آن ها رفع شود، نیازمند دستان مهربان، شما خیرین گرامی هستند.

موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار در نظر دارد با کمک و همدلی شما خیرین بزرگوار به خانواده‌های محترم و نو عروسان کمک نموده و گامی مثبت بردارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کمک به خیریه جهیزیه می‌توانید با ما در حیات صالحین از طریق شماره‌هایی که در سایت وجود دارد، تماس بگیرید .

شماره تماس موسسه : 02133248896  –  02133485230

شماره کارت موسسه : 2549-9048-6919-6037  و  5773-9048-6919-6037