کمک برای ساخت مدرسه

کمک برای ساخت مدرسه

هر روز شاهد پیشرفت علم و تکنولوژی در سراسر جهان هستیم و می‌بینیم که بشر در این زمینه چقدر در حال پیشرفت است؛ اما همچنان افرادی هستند که بنا به دلایل مختلفی از رفتن به مدرسه و سواد آموزی محروم مانده‌اند. مشکلات زیادی مانند مشکلات مادی، نبود مدرسه در محل زندگی این افراد، نداشتن امکانات معمولی و طبیعی برای تحصیل و مشکلاتی از این قبیل که روز به روز به تعداد این مشکلات این افراد نیز اضافه شده و باعث می‌شود که این عزیزان نتوانند تحصیل نمایند. در این میان حداقل کاری که همه ما می‌توانیم به این افراد نماییم، کمک برای ساخت مدرسه است که کافی است تا در حد توان خود و تا جایی که برایمان مقدور است به مؤسسات خیریه‌ای که سال‌هاست در این زمینه در حال فعالیت هستند، کمک کنیم و با آن‌ها مشارکت داشته باشیم تا امکان تحصیل برای همه فراهم شود.

کمک برای ساخت مدرسه در مناطق محروم

سال‌هاست که در کشورمان خیرین عزیز در مناطق محروم در حال ساخت مدرسه برای افراد بی‌بضاعت هستند و برای رفاه و تحصیل دانش آموزان این مناطق نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند تا شرایط تحصیل و سواد آموزی را برای همه فرزندان این سرزمین فراهم آورند.

اهمیت مدرسه سازی در کشورمان در سال‌های گذشته به‌قدری بوده است که مؤسسات و بنیادهای خیریه زیادی در کشور با کمک و مشارکت هموطنان نیکوکار هم چنان بسیار با اراده در این زمینه در حال فعالیت می‌باشند و امکان تحصیل برای اقشار آسیب پذیر و بی‌بضاعت جامعه را فراهم می‌آورند. این اقدامات مؤسسات خیریه و همه کسانی که در راه کمک به ساخت مدرسه به این مناطق محروم کمک می‌نمایند، از ارزش بسیار بالای برخوردار است.

چگونه به مدرسازی کمک نماییم؟

یکی از ویژگی های مردم ایران همیشه مشارکت در انجام کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه بوده و همچنان نیز می‌باشد. این کارهای خیر وجود انسان را صیقل داده و زندگی سرشار از سلامتی و شادی برای فرد نیکوکار به همراه خواهد داشت. انجام امور خیر در زمینه تعلیم و تربیت و مدرسه سازی نیز یکی از کارهای بسیار با ارزشی است که تأثیر فراوانی در زندگی انسان‌ها دارد، زیرا کمک به تحصیل افراد بی‌بضاعت سبب حمایت از نسل آینده کشور شده و به ‌عبارتی آینده کشور را گارانتی می‌نماید.

یکی از کارهای خیر در زمینه آموزش و پرورش و تحصیل، کمک به ساخت مدرسه برای افراد بی‌بضاعت در مناطق محروم است و اگر شما علاقه‌‌مند به کمک به این فرزندان کشورمان هستید ما در مؤسسه خیریه حیات صالحین مهدیار آماده دریافت کمک‌های مردمی شما عزیزان در زمینه کمک برای ساخت مدرسه هستیم. شما می‌توانید کمک‌های نقدی خود را به شمار کارت‌های 6037691990482549 و 6037691990485773 مؤسسه خیریه حیات صالحین واریز نمایید و یا برای کمک در ساخت مدرسه با شماره‌های موجود در این صفحه با ما تماس بگیرید.

مدرسه سازی و مشارکت در ساخت آن

با اینکه سال‌هاست شاهد ساخت مدارس برای افراد محروم از تحصیل هستیم، اما این ساخت و ساز کافی نبوده و همچنان کودکان و نوجوانان بسیاری هستند که به دلیل نبود مدرسه در اقصی نقاط کشور و به‌ویژه در مناطق محروم از تحصیل باز مانده و هوش و استعداد آن‌ها در حال هدر رفتن است. فرزندانی که می‌توانند آینده کشور را درخشان‌تر نمایند به دلیل نبود مکان آموزشی از سواد آموزی محروم شده‌اند.

این دغدغه عظیم سبب شده تا افرادی که دل در گرو انسانیت و همچنین آبادنی میهن خود دارند، قدم به جلو گذاشته و در زمینه کمک برای ساخت مدرسه پا پیش بگذارند و نهایت تلاش و سعی خود را می‌کنند تا بتوانند این مکان آموزشی ارزشمند را در همه مناطق محروم برپا نمایند تا هیچ کودکی بی‌تحصیل نماند.

و اما وظیفه ما در این میان این است که به نیکوکاران و خیرین و مؤسسات خیریه در این زمینه کمک نماییم تا شرایط بهتری برای احداث مدارس در مناطق محروم برقرار شود و دیگر هیچ کودکی بدون تحصیل نماند.

کمک برای ساخت مدرسه و مؤسسه خیریه حیات صالحین مهدیار

ما با کمک به امر ساخت مدارس امیدواریم هستیم که همه کودکان سرزمینمان در یک فضای آموزشی استاندارد و امن به یادگیری تحصیل مشغول شوند و دیگر هیچ کودکی در کشورمان به دلیل مشکلات مالی و یا نبود مدرسه از تحصیل و سواد آموزی باز نماند و یا با حضور در کلاس‌های غیر استاندارد و نا امن جان این کودکان و نوجوانان در خطر نباشد.

اگر قصد دارید در زمینه کمک برای ساخت مدرسه به ما در مؤسسه خیریه حیات صالحین دست یاری برسانید، می‌توانید کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت‌های 6037691990482549 و 6037691990485773 مؤسسه خیریه حیات صالحین واریز نمایید و یا برای کمک در ساخت مدرسه با شماره‌های زیر با ما تماس بگیرید.

02133485230

02177574317

02133248896

09191232220

09191232225