میوه عید مددجویان

میوه عید مددجویان

همزمان با نزدیک شدن به سال نو و توزیع بسته های ویژه عید نوروز در بین خانواده های تحت حمایت حیات صالحین، تعدادی از مددکاران موسسه بر آن شدند تا میوه عید مددجویان را جزو اقلام مورد نیاز در سبد کالا به شمار آورده و آن را به بسته های عیدانه اضافه نمایند. حضور شما نیکوکاران محترم و حامیان گرامی در این راه سبب دلگرمی هرچه بیشتر ما در راه خدمات به همنوع می باشد که تأثیر زیادی در شادی بخشیدن به نوروز خانوده‌های بی بضاعت دارد.

میوه عید مددجویان

میوه عید مددجویان و کمک به کودکان

هر ساله با نزدیک شدن عید نوروز مردم به سراغ خرید اقلام مورد نیاز برای استقبال از سال نو می‌روند که میوه بخش جدایی ناپذیر این خریدها به شمار می‌رود. با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی بسیاری از خانواده‌های بی بضاعت توان مالی خرید این خوراکی مقوی را ندارند، از این رو در حیات صالحین قصد داریم میوه عید مددجویان را با کمک شما عزیزان خیر تأمین نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه کمک می‌توانید با ما در حیات صالحین مهدیار تماس بگیرید تا مددکاران ما اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

اهدای میوه بهتر است یا کمک مالی برای تهیه آن؟

با توجه به اینکه ما در حیات صالحین اقلام مورد نیاز مددجویان را یادداشت کرده و سعی در تهیه آن‌ها با توجه به اهمیت هر کدام داریم، اهدای کمک مالی برای تهیه سبد کالا انتخاب بهتری است تا با توجه به نیاز هر خانواده اقلام مصرفی و میوه را به اندازه نیاز تهیه نماییم و به همه نیازهای مددجویان رسیدگی کنیم. همچنین اهدای میوه نیز کمک شایانی به تهیه سبد کالای نوروزی می‌کند اما بهتر است پیش از آن با موسسه هماهنگ کنید تا اطلاعات کافی در اختیارتان قرار دهد و به اندازه مورد نیاز میوه‌ عید مددجویان را تهیه نمایید.