ثبت نام برای دریافت کمک مالی

ثبت نام برای دریافت کمک مالی

موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار یکی از موسساتی خیریه‌ای می‌باشد که افراد نیازمند را تحت پوشش قرار می‌دهد و سعی می‌کند با ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی در امور سخت همراهشان باشد. اگر افراد نیازمندی را میشناسید یا خودتان نیاز به دریافت کمک دارید، می توانید از طریق موسسه خیریه ما برای دریافت کمک اقدام نمایید در ادامه روش ثبت نام برای دریافت کمک مالی حیات صالحین را شرح می‌دهیم.

ثبت نام برای دریافت کمک مالی

شرایط درخواست کمک‌های نقدی

افراد نیازمند بعد از ثبت درخواست کمک، در موسسه خیریه ما توسط دست اندر کاران موسسه بررسی می‌شوند تا وضعیت نیازمند بودن افراد توسط  کارشناسان خیریه تایید شود که پس  از آن کمک های مورد نیاز توسط موسسه و خیرین محترم اهدا می شود. در این شرایط سخت زندگی با مشکلات اقتصادی درون کشور، افراد بسیاری در اطراف ما هستند که به کمک جدی احتیاج دارند و این یک امر پسندیده است تا ما با همراهی به خیریه، به این افراد کمک نماییم و بتوانیم گره ای از مشکلات آنان باز نماییم.

کمک به بیماران خاص در موسسه حیات صالحین

بیماران بسیاری در اطراف ما وجود هستندکه به سرطان و امراض خاص مبتلا می‌باشند و با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند. این بیماران در خرید انواع دارو ها و انجام مراحل درمانی مانند: شیمی درمانی و لیزر درمانی و … نیاز ویژه به هزینه‌های کمکی دارند و به علت نداشتن پول، در سختی به سر می برند. اگر شما نیز جزو  بیماران سرطانی می‌باشید و یا مبتلا به بیماری‌های خاص هستید، می توانید با ثبت نام برای دریافت کمک مالی در حیات صالحین مهدیار، تحت پوشش موسسه قرار بگیرید تا پس از بررسی‌های کارشناسان کمک‌های مورد نیاز انجام شود.

کمک به آزاد شدن زندانیان غیرعمد در موسسه

افراد بسیاری هستند که به علت مشکلات مالی و گرفتار شدن در بدهی‌ها، به زندان می افتند و ما در موسسه خیریه حیات صالحین مهدیارجهت آزادی زندانیان غیر عمد تلاش زیادی می‌کنیم. این کار در دین بسیار ارزشمند و خوب شمرده شده و در قرآن و روایات سفارش شده است تا سعی شود زندانیان غیر عمد بسیاری در ماه مبارک رمضان آزاد شوند. اگر از آشنایان و نزدیکانتان به این علت در زندان گرفتار شده اند، می‌توانید با ثبت نام برای دریافت کمک مالی از خیرین ما کمک دریافت نمایید.

ثبت نام برای دریافت کمک مالی

کمک به جوانان با ثبت نام برای دریافت کمک مالی

جوانان زیادی وجود دارند که به علت نداشتن پشتیبان مالی از سمت خانواده ها، قادر به ازدواج نیستند و ما در موسسه خیریه مهدیار این افراد را هم تحت پوشش قرار می‌دهیم. از این رو جوانان نیازمند می‌توانند درخواست کمک مالی نقدی از خیرین را ثبت نمایند تا خیرین محترم در جمع آوری کمک هزینه خرید جهیزیه و… به آن‌ها کمک کنند. براس کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کمک‌های مالی و نحوه ثبت نام برای دریافت کمک مالی ما می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنماییتان کنند.