هفت سین مهربانی

هفت سین مهربانی

فرا رسیدن سال نو همیشه برای کودکان خاطره تهیه لباس نو، بوی سبزی پلو با ماهی، چیدن سفره هفت‌سین و حضور پدر و مادر دور این سفره را زنده می‌کند. اما بعضی از کودکان ایرانی هستند که هیچ‌یک از این موارد را تجربه نمی‌کنند، زیرا نه توان خرید مالی کافی برای تهیه این اقلام ذکر شده را دارند و نه پدری که گرمابخش سفره هفت‌سین خانه باشد. از این رو با همت شما خیرین عزیز و تلاش شبانه روزی پرسنل موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به کودکان بد سرپرست و بی سرپرست در نظر داریم گامی موثر و مفید در این راستا برداریم، لذا برای اجرایی نمودن این هدف با برنامه ریزی و ارائه طرح هفت سین مهربانی قصد شاد کردن دل‌های این کودکان و خانواده‌هایشان داریم.

هفت سین مهربانی

کمک در راستای طرح هفت سین مهربانی

طرح حمایت نوروزی موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار با هدف ایجاد لبخند رضایت بر لبان کودکان و خانواده های بی بضاعت سعی دارد، بنابر شروع سال نو و عید نوروزبرای کودکان نیازمند لباس تهیه نماید و همچنین سبد کالا مناسب شب عید را برای خانواده های بی بضاعت تهیه کرده و تحویل دهد.

خیریه ما همه ساله در ایام نزدیکی سال نو اقدام به تهیه و تحویل البسه کفش و سبد کالای نوروزی و سایر مایحتاج نیازمندان می‌نماید که این امر با یاری خداوند و کمک‌های شما عزیزان میسر می‌شود. برای حمایت نوروزی خانواده‌های بی بضاعت، آبرودار و محترم می توانید با کمک های نقدی و یا اهدایی خود مانند :لباس نو ، کفش، کیف، ارزاق و خشکبارو … این خیریه مردمی را در یاری رساندن به نیازمندان کمک کنید.

۵۰۰ سبد کالا در خیریه حیات صالحین

توجه نمایید ه حیات صالحین مهدیار در قالب طرح عیدانه هفت سین مهربانی قصد اهدا ۵۰۰ سبد کالای نوروزی به خانواده‌های بی بضاعت دارد و در این راستا نیکوکاران و خیرینی که اقلامی برای اهداء به این کودکان و خانواده های نیازمند دارند، می توانند ضمن تماس و یا مراجعه حضوری به دفتر این مرکز نسبت به تحویل کمک‌های خود اقدام نمایند تا این بسته‌ها بلافاصله پیش از شروع سال نو بدست خانواده های بی بضاعت برسد.

حیات صالحین مهدیار یک موسسه خیریه معتبر در تهران می‌باشد که هدف  آن حمایت از بیماران، افراد مستمند، بی‌بضاعت، بیسرپرست و بد سرپرست در مناطق محروم می‌باشد. هدف ما به حداقل رساندن مشکلات نیازمندان واقعی و مردم بی بضاعت مناطق محروم از طریق ارائه طرح‌های حمایتی است که با کمک شما عزیزان میسر می‌شود.

هفت سین مهربانی

هفت سین مهربانی

کمک به نیازمندان و نوع دوستی تنها مختص حمایت های مالی نمی شود، بلکه بخشیدن و گذشت آدم‌ها هم نوعی کمک و خدمت به نیازمندان می باشد که این نوع کمک‌ها آثار مثبت بسیاری با خود به همراه می‌آورند و به داشتن یک جامعه سعادتمند هم کمک خواهند کرد. بنابراین به خاطر داشته باشید که در دستگیری از محرومان جامعه و تلاش برای افزایش رفاه حال دیگران می توان خدمات ارزنده ای ارائه نمود که تنها محدود به کمک های مالی نشده و کمک های معنوی زیادی را در بر می‌گیرد. هفت سین مهربانی با کمک‌های شما عزیزان در راستای به جا آوردن رسمی دیرینه سبب ایجاد حس همدلی و شروع سال نو با دلی شاد خواهد شد که در حیات صالحین مهدیار محقق می‌شود.