کمک به زلزله خوی

چندین روز از زلزله ۵.۹ ریشتری خوی در شمال غربی کشور می‌گذرد و سوز سرمای زمستان، زخم مانده به تن زلزله‌زدگان این شهر را دوچندان نموده است. با ‌این‌حال روند کمک‌ به زلزله خوی به گواه خبرگزاری‌ها بسیار کند می‌باشد و همچنین عنوان شده که مردم این شهر با کمبود مواد غذایی، وسیله‌های گرمایشی و مشکل اسکان موقت مواجه هستند. حتی با وجود اینکه از بسیاری از اهالی زلزله زده خود کارت ملی دریافت شده است تا به آنها چادر جهت اسکان تعلق گیرد، این مورد نیز به‌ شکل کامل انجام نشده و بسیاری از این افراد مجبور شده‌اند در این سرمای عجیب‌و‌غریب زمستان با روشن‌کردن آتش در خیابان‌ها، سرمای شب را سپری کنند.

روش کمک به زلزله خوی در حیات صالحین مهدیار

درباره روش‌های کمک به زلزله‌زدگان خوی در حیات صالحین مهدیار‌ می‌توانید با ما در حیات صالحین مهدیار تماس بگیرید تا مشاورین ما تمامی اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان را به شما معرفی نمایند تا بنا به راحتی خود، روش‌های نقدی و غیر نقدی را جهت کمک به زلزله خود برگزینید. هیتر برقی، پتو، اقلام بهداشتی و… جزو اقلام بسیار ضروری می‌باشند که مددکاران ما با تحقیق و بررسی و جمع آوری این اقلام سعی در رساندن کمک‌ها به زلزله‌زدگان دارند.

حیات صالحین در کناز زلزله زدگان خوی

موسسه خیریه ما در فراخوانی از مردم درخواست کرده است در تامین هیتربرقی و پتو جهت کمک به زلزله‌زدگان «خوی» ما را یاری نمایند و در صورت تمایل به پرداخت کمک‌های نقدی، مبالغ را به شماره کارت درج شده در سایت  به نام حیات صالحین مهدیار واریز کنند.

توجه نمایید که مددکاران حیا صالحین با بررسی نیازهای ضروری، ابتدا سعی در رفع آن‌ها دارند تا کمک‌های اهدایی به بهترین شکل ممکن صرف شود و ضروری ترین نیاز‌ها را برطرف نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کمک به زلزله خوی با ما تماس بگیرید.