یلدای مهربانی

بلندترین شب سال و آخرین شب پاییز یکی از شب‌های زیبا در آیین ایرانیان است که همه در این شب به دور هم جمع شده و با حافظ خوانی و خوردن تنقلات شب زیبایی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری می‌کنند. اما خانواده‌هایی در کشورمان وجود دارند که قادر به تامین مایحتاج زندگی خود نیستند، چه برسد به اینکه بخواهند ملزومات سفره شب یلدای برای خود تهیه نمایند. ما می‌توانیم با کمک به موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار این شب طولانی را به یلدای مهربانی تبدیل کنیم و کاری کنیم که در یلدای امسال سفره عزیزان نیازمند نیز رنگی و پر برکت باشد تا شب قشنگی در کنار خانواده خود داشته باشند.

یلدای مهربانی و موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار

یلدا یکی از مهم‌ترین شب‌های ایران باستان بوده که از دیرباز تا اکنون هنوز در بین مردم ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و شب نشینی و دور هم جمع شدن در این شب طولانی سال یک سنت دیرینه در ایران می‌باشد. شب یلدا یکی از شب‌های مهم در آداب و رسوم کشور ما شمرده می‌شود و سبب گرمی وصمیمیت بیشتر خانواده‌ها با هم خواهد شد.

اما افراد بسیاری در کشورمان هستند که استطاعت تهیه خوراکی‌ و سایر وسایل سفره شب یلدا را برای خانواده خود ندارند و شرمنده نگاه معصوم کودکان خود خواهند شد. این در حالی است که موسساتی مانند موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار همواره در حال کمک به این افراد هستند و این وظیفه ماست که در حد توان خود به این موسسات کمک نماییم تا امسال یلدای مهربانی در سراسر ایران برقرار باشد.

یلدای مهربانی و سفره یلدای نیازمندان

با نزدیک شدن به فصل سرد سال و همچنین شب طولانی یلدا می‌توانیم دست در دست هم پویش یلدای مهربانی را در سراسر ایران راه اندازی کنیم و با کمک به موسسات خیریه‌ای مانند موسسه خیریه حیات صالحین که سال‌هاست در تلاش برای کمک به افراد نیازمند است، ما هم به نوبه خود قدمی کوچک برداریم.

همه ما می‌توانیم با کمک هم از طریق کمک‌های نقدی وغیر نقدی خود به موسسه حیات صالحین مهدیار سفره یلدای نیازمندان ایران اسلامی را امسال رنگین کنیم تا شبی زیبا و به یاد ماندنی برای این عزیزان رقم بزنیم. کمک به موسساتی مانند موسسه حیات صالحین سبب می‌شود تا کمک‌های ما زودتر و قبل از شب یلدا به افراد نیازمند برسد. بنابراین یکی از بهترین اقدامات در راه کمک به کودکان و افراد نیازمند، همکاری با موسسات خیریه است؛ زیرا افراد زحمتکش این موسسات از قبل افراد بی‌بضاعت را شناسایی کرده‌اند و اینگونه کمک‌های ما موثرتر خواهد بود.

اعتماد به موسسات خیریه راهی مطمئن برای کمک به افراد نیازمند

ایرانیان همیشه در کمک به همنوع خود پیش قدم بوده‌اند و این مطلب را بارها با کمک‌های خود در شرایط مختلف ثابت کرده‌اند. اما اگر همه ما با هم متحد شویم و به‌جای اینکه خودمان اقدام به کمک به این افراد نماییم؛ به این موسسات اعتماد کنیم، می‌توانیم کمک بیشتری به افراد بی‌بضاعت جامعه و کشور خود داشته باشیم.

بنابراین با همکاری و کمک به موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار به پویش یلدای مهربانی امسال کمک ویژه نماییم تا در این شب زیبا دل همه کودکان و نیازمندان را شاد کنیم و با دلی خوش به استقبال زمستان برویم.