حواسمان به سفره یلدای هموطنانمان هست

همان‌طور که همه ما می‌دانیم شب یلدا طولانی‌ترین شب سال است. شبی که برای همه ما با شادی فراوان در کنار خانواده و دوستانمان و خوردن هندوانه، انار و آجیل و خوشگذرانی همراه می‌باشد. این شب زیبا و دوستداشتنی ایرانیان نزدیک است و همه ما حواسمان به سفره یلدای هموطنانمان هست. زیرا همان‌طور که می‌دانیم برای عده‌ای از هموطنان ما مقدور نیست که حتی یکی از این تنقلات شب یلدا را برای خانواده خود فراهم کنند و از این شب زیبا و جمع شدن با دوستان و اقوام خود محروم هستند. برای کمک به این عزیزان می‌توانیم قبل از رسیدن شب یلدا با کمک به موسسه خیریه حیات صالحین شبی به یاد ماندنی برای این هموطنان خود رقم بزنیم.

ما در موسسه خیریه حیات صالحین حواسمان به سفره یلدای هموطنانمان هست

افراد نیازمند در هر شرایطی به کمک هموطنان خود نیاز دارند و این شامل شب یلدا هم خواهد شد. عده بسیاری از هموطنان ما توانایی خرید ملزومات سفره یلدا را نداشته و حتی در تامین مایحتاج زندگی خود نیز مانده‌اند و نیازمند دستان گرم همه ما هستند.

امروزه با حضور پررنگ و فعال موسسات خیریه کمک به این عزیزان راحت‌تر است و موسسه حیات صالحین مهدیار نیز یکی از این موسسات خیریه بوده که آماده دریافت کمک‌های مردمی می‌باشد. همه ما می‌‌توانیم کمک‌های خود را به این موسسه بسپاریم تا همه ایران شب یلدای زیبا و خوشرنگی در کنار هم داشته باشیم.

ما در موسسه خیریه حیات صالحین حواسمان به سفره یلدای هموطنانمان هست و به کمک شما خیرین محترم شبی به یاد ماندنی برای افراد نیازمند فراهم خواهیم آورد تا بتوانند در کنار خانواده خود شب لذت بحشی را تجربه کنند.

تقسیم مهربانی در بلندترین شب سال

حضرت محمد(ص) می‌فرماید یکی از برترین اعمال در نزد خداوند مهربان سیر نمودن شکم‌های گرسنه است. این فرموده محمد(ص) همه ما را بر این می‌دارد که این شب را بهانه‌ای برای کمک به این عزیزان نیازمند بدانیم و با کمک‌های مالی خود در شادی این عزیزان سهیم باشیم و نشان دهیم که همه ما حواسمان به سفره یلدای هموطنانمان هست.

شما خیرین عزیز می‌توانید برای حمایت از افراد بی‌بضاعت و کم توان جامعه کمک‌های نقدی خود را به شماره‌های درج شده در سایت موسسه حیات صالحین واریز نمایید تا موسسه بتواند این کمک‌ها را زودتر از شب یلدا به دست افراد نیازمند برساند تا شبی به یادماندنی در ایران در همه خانه‌ها برپا شود.

موسسه حیات صالحین مهدیار و شب یلدا

ما در موسسه خیریه حیات صالحین مهدیار همواره در تلاش هستیم تا با برطرف کردن نیازهای افراد بی‌بضاعت و کم درآمد جامعه به زندگی بهتر این عزیزان کمک نماییم. با نزدیک شدن به شب یلدا برآنیم که با کمک‌های شما مردم خیر ایران عزیز ثابت کنیم که ما حواسمان به سفره یلدای هموطنانمان هست و دوست داریم که همه در ایران عزیز شب بسیار دلنشینی را در کنار هم سپری کنیم و خانواده‌ای در میان ما نباشد که از این شب طولانی و قشنگ محروم باشد.

شما می‌توانید با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود طولانی‌ترین شب سال را برای عزیزانی که به کمک ما نیاز دارند، زیبا و به یادماندنی نمایید. ما در موسسه خیریه حیات صااحین آماده رساندن کمک‌های شما به این عزیزان هستیم.