کمک هزینه خرید جهیزیه عروس

کمک هزینه خرید جهیزیه عروس

ازدواج مقوله‌ای ضروری در زندگی هر فرد محسوب می‌شود که تأمین کننده‌ی نیازهای بی‌شماری بوده و رقم خوردن آن به عواملی چون میزان درآمد طرفین برای فراهم کردن شرایط اولیه زندگی بستگی دارد. تهیه جهیزیه نیز جزو نیازهای اولیه شروع یک زندگی مشترک است که امروزه بر اثر وضع نا بسامان اقتصادی، بسیاری از خانواده‌ها در تهیه آن نا توان می‌باشند.

به همین دلیل در موسسه‌ خیریه حیات صالحین مهدیار گرد هم آمده ایم تا با کمک یکیدیگر در حد توان خود خانواده‌های واجد شرایط دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه عروس را پیدا کرده و تا جایی که می‌توانیم، شرایط رقم خوردن این امر مبارک را فراهم نماییم.کمک هزینه خرید جهیزیه عروس

 بررسی آسیب‌های اجتماعی ناتوانی در ازدواج

شایداینطور به نظر برسد که عدم ازدواج جوانان تنها موجب تنها شدن آن ها و عدم تشکیل خانواده می‌باشد. در صورتی که تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان می‌دهند این مقوله مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی فراوانی را با خود به همراه می‌آورد که فساد را در جامعه رواج خواهد داد. بسیاری از دختران موجه و جوانی که به تنها به علت ناتوانی در تهیه جهیزیه از ازدواج منصرف شده اند، می‌توانند در نقش مادر و همسر به موفقیت‌های بسیاری در زندگی خود دست پیدا کنند که متأسفانه نداشتن توان مالی تهیه جهیزیه آن‌ها از این زندگی محروم خواهد کرد.

بر همین اساس خیریه ما در تلاش است با پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه عروس تا جایی که در توان دارد برای رفع این مشکل قدم بردارد.

در خرید جهیزیه عروس چه نکاتی را مد نظر قرار می‌دهیم

  • خرید جهیزیه مطابق با رسومات و عادت‌های فرهنگی هر قوم و منطقه
  • پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه عروس مطابق با نیاز زوجین
  • خرید لوازم خانه بر اساس متراژ خانه عروس و داماد
  • تهیه لوازم ضروری و پرهیز از تجملات در انتخاب وسایل

کمک هزینه خرید جهیزیه عروس

با کمک هزینه خرید جهیزیه عروس چه اقلامی را می توان تهیه نمود

هزینه پرداختی در موسسه حیات صالحین مهدیار برای تهیه یک جهیزیه مختصر و مفید به دور از هر گونه تجمل گرایی مناسب می‌باشد. بهتر است در خرید لوازم خود از تجمل گرایی و تشریفات بیش از حد پرهیز کرده و به سراغ ضروریات زندگی بروید. موسسه‌ی ما با در نظر گرفتن هزینه اقلام مورد نیاز شما در خرید این ابزار همراه شما می‌ماند. اگر برایتان سوال می‌باشد که وسیله های تجملاتی شامل چه لوازمی می‌شوند باید به ابزاری چون سرخ کن، ماشین ظرفشویی، ظروف کریستالی و وسیله‌هایی از این قبیل اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید : وام طلا